Algemene Ledenvergadering KCZB, zaterdag 20 mei 2017

Geplaatst op: 28-03-2017

Zaterdag 20 mei 2017, Kampen: daar ontmoeten KCZB zangers elkaar!
Het KCZB Bestuur nodigt de bestuursleden van de koren van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering van de KCZB op zaterdag 20 mei 2017 in de Broederkerk, Broederstraat 16, 8261 GP Kampen. De vergadering begint om 10.00 en eindigt om 12.00 uur. Vanaf 09.30 uur staat een kopje koffie voor u klaar. Aansluitend aan de vergadering kunt u gebruik maken van de lunch.

Het KCZB Bestuur legt in deze vergadering verantwoording af voor het gevoerde beleid van het afgelopen jaar en u kunt meepraten en mee besluiten over nieuwe ontwikkelingen binnen de vereniging.

Het programma voor de bijeenkomst ziet er als volgt uit:
09.30-10.00 uur  Ontvangst met koffie, tekenen presentielijst
10.00-12.00 uur Vergadering
12.00-13.00 uur Lunch

Na afloop van de Algemene Ledenvergadering kunt u een bezoek brengen aan het KCZB Korenfestival. Dit korenfestival wordt georganiseerd door de KCZB Regio Oost. In vier kerken treden dan ruim 20 KCZB koren op voor u.
Daarnaast biedt Kampen ook prachtige historische gebouwen en een gezellige binnenstad.

Aanmelding
Eén of meer (bestuurs)leden van uw koor (KCZB-lid) zijn van harte welkom om deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering en het middagprogramma (Korenfestival). Twee deelnemers bieden wij de lunch aan. Als meer afgevaardigden van uw koor van de lunch gebruik willen maken, dan is dat mogelijk tegen betaling van € 10,00 per persoon.
U kunt zich via het digitale formulier aanmelden. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u een bevestiging.

Wij hopen u de 20ste mei te mogen begroeten in Kampen.